ahan118 ahan118 .

ahan118

انواع کلاف ساده و آجدار

 
انواع میلگرد بر اساس عوامل مختلفی دسته بندی می‌گردد. از جمله مهم‌ترین عامل دسته بندی این محصول، مقدار مقاومت میلگرد در برابر نیروی کششی است. بر این اساس انواع میلگرد شامل میلگرد آجدار، ساده، کلاف آجدار و کلاف ساده است. به منظور اطلاع از قیمت میلگردها با ما همراه باشید.
کلاف ساده چیست؟
محصولی دیگر که در خانواده میلگردها قرار می‌گیرد، کلاف ساده است. کلاف ساده از میلگرد ساده تولید می‌شود. در واقع میلگردهایی که کمتر از 5 میلی متر قطر دارند، به منظور تولید میلگرد کلاف مورد استفاده قرار می‌گیرند. به طور کلی میلگردها در دو نوع تولید شده و به بازار عرضه می‌شوند که شامل کلاف و شاخه هستند. کلاف ساده در روند تولید از میلگرد ساده ساخته شده و به دور دستگاهی پیچیده می‌شوند و حالت کلاف به خود می‌گیرند.
 میلگردهای کلاف ساده در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند. به طور کلی به منظور افزایش استحکام در سازه‌های بتنی، افزایش استحکام دیوار و ستون‌های آجری، افزایش استحکام بلوک و همچنین اتصالات گازی به طور گسترده از این محصول استفاده می‌شود. کاربرد آن نیز در تولید سیم‌های برق و دکل ها، سیم بکسل، ساخت پیچ و مهره و... مشهود است.
کلاف آجدار چیست؟
کلاف آجدار در واقع محصولیست که از میلگرد آجدار تولید می‌شود. قطر کلاف آجدار همانند کلاف ساده بسیار کم است. کلاف آجدار طبق استاندارهای A2 و A3 تولید می‌شود. قیمت این کلاف نیز مشابه با قیمت میلگردهای شاخه است. به طور کلی به منظور نگهداری از کلاف آجدار می‌بایست اصول خاصی را رعایت کرد تا خراب نشود. از جمله باید از خرک‌های چوبی استفاده کرد و یا به منظور حمل و نقل آن‌ها از روکش نایلونی استفاده نکرد. چرا که سبب تشدید زنگ زدگی می‌شود.
در آخر نیز جهت خرید انواع میلگرد و کلاف و همچنین استعلام قیمت می‌توانید با شماره 02154473 تماس بگیرید و با کارشناسان فروش آهن118 در ارتباط باشید.

برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۰۶:۴۲ توسط:ahan118 موضوع: نظرات (0)