ahan118 ahan118 .

ahan118

خريد ورق گالوانيزه، روغني، سياه، رنگي و استيل در آهن 118

 

 

ورق‌هاي فولادي از جمله محصولات فولادي پركاربرد هستند كه در صنايع مختلف مورد استفاده قرار مي‌گيرند. به طور كلي در بيشتر موارد براي اين كه بتوان از فولاد در صنايع مختلف استفاده كرد، لازم است آن را به ورق فولادي تبديل كرد.از آن‌ جايي كه ورق‌هاي فولادي داراي انواع مختلفي هستند بنابراين هر يك داراي كاربرد و ويژگي‌هاي خاص خود هستند . به منظور خريد انواع ورق گالوانيزه، روغني، سياه، رنگي، استيل و اسيدشويي با ما همراه باشيد تا اطلاعات كافي در خصوص قيمت انواع ورق را دريافت كنيد.

قيمت انواع ورق

يكي از انواع ورق‌هاي فلزي، ورق فولادي است. ورق فولادي به ورقي گفته مي‌شود كه از آلياژ كربن و آهن توليد شده باشد. انواع ورق فولادي، به صورت كلاف و رول به بازار عرضه مي‌گردد. اين محصول، داراي انواع مختلفي است كه از جمله مشخصات بارز آن نيز مي‌توان به استحكام و مقاومت بالاي آن‌ها اشاره كرد. جهت توليد انواع ورق فولادي، از شمش استفاده مي‌شود. در واقع شمش‌هاي فولادي با يكي از دو روش نورد سرد و نورد گرم تغيير شكل داده و طبق فرآيندي انواع ورق توليد مي‌شود. ورق گالوانيزه، ورق روغني، ورق سياه، ورق اسيدشويي، ورق استيل و... از انواع ورق‌هاي فولادي هستند كه هر يك مشخصات متفاوتي دارند.

قيمت ورق سياه

يكي از پركاربردترين ورق‌هاي فولادي ورق سياه است. اين ورق تحت حرارت بسيار زياد ظاهري كدر و تيره رنگ دارد. از اين رو با نام ورق سياه شناخته مي‌شود. به منظور توليد اين ورق از روش نورد گرم استفاده مي‌شود و پايه توليد آن نيز شمش‌هاي فولادي هستند. شمش‌هاي فولادي تحت حرارت زياد ذوب شده و در طي چندين فرآيند به شكل ورق سياه در مي‌آيند. از ورق سياه در صنايع مختلفي استفاده مي‌شود.

 رايج‌ترين كاربردهاي ورق سياه استفاده از آن در ساخت بدنه خودرو، ورق كف خودرو، لوله‌هاي درزدار، انواع پروفيل، تانكرسازي، كشتي‌سازي و... است. به منظور خريد و استعلام قيمت ورق سياه با آهن118 در ارتباط باشيد.

قيمت ورق گالوانيزه

ورق گالوانيزه مهم‌ترين ورق در انواع ورق‌هاي فولادي است. ورق گالوانيزه نوعي ورق ضدزنگ و مقاوم در برابر خوردگي است. از اين رو كاربرد بسيار زيادي در صنايع مختلف دارد. چرا كه ورقي مقاوم و محكم است. پايه ساخت ورق گالوانيزه، ورق‌هاي روغني هستند.

 به منظور توليد ورق روغني در وان روي غوطه‌ور مي‌شود تا به ضخامت مورد نظر فلز روي برسد. در محيط‌هاي اسيدي و مرطوب استفاده از اين ورق بسيار مناسب است. در صورت ايجاد خراش‌هاي سطحي روي ورق، خاصيت ضدزنگ بودن آن حفظ مي‌شود. از اين ورق در ساخت لوله‌هاي انتقال آب، توليد كابينت، مخازن نگهداري آب، توليد سقف سوله و... استفاده مي‌شود. براي استعلام قيمت ورق گالوانيزه با آهن118 در ارتباط باشيد.

 


برچسب: ورق ، ورق فولادي ، ورق گالوانيزه ، ورق سياه،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۳۵:۴۶ توسط:ahan118 موضوع: نظرات (0)