ahan118 ahan118 .

ahan118

مشخصات انواع ورق گالوانيزه و ورق روغني در مجموعه آهن۱۱۸

ورق فولادي از جمله پركاربردترين محصولات فولادي است. به طور كلي ورق فولادي در انواع مختلف و در انواع آلياژها، ضخامت‌ها و ابعاد توليد مي‌گردد. انواع ورق نيز بر اساس اين سه فاكتور توليد شده و مورد استفاده قرار مي‌گيرند. قيمت ورق فولادي بر اساس جنس، ابعاد، نوع و كاربردي كه دارد متفاوت است. از اين رو هر ورق قيمت مختلفي دارد. انواع رايج ورق فولادي شامل ورق گالوانيزه، ورق روغني، ورق سياه، ورق رنگي و است. در اين بخش قصد داريم در مورد مشخصات انواع ورق گالوانيزه و روغني صحبت كنيم. اين دو ورق از جمله پركاربردترين ورق‌هاي فولادي هستند و از ويژگي‌هاي منحصر به فردي نيز برخوردار هستند.

اين دو ورق در واقع بر پايه آهن ساخته مي‌شوند. اين ورق‌ها به دو روش نورد سرد و نورد گرم توليد مي‌شوند كه  پايه ساخت انواع آن‌ها روش نورد گرم است. ورق از نقطه ذوب بالايي برخوردار است. از اين رو به آن فلز نسوز گفته مي‌شود. به منظور آشنايي با مشخصات هر كدام از اين ورق‌ها با ما همراه باشيد.

مشخصات ورق گالوانيزه

ورق گالوانيزه كه با نام آهن گالوانيزه نيز شناخته مي‌شود، به روش نورد گرم توليد مي‌گردد. در فرآيند توليد اين ورق در طي فرآيندي خاص، گالوانيزاسيون انجام مي‌گيرد. گالوانيزاسيون به روشي گفته مي‌شود كه در طي آن سطح ورق توسط يك لايه نازك فلز روي پوشيده مي‌شود. اين فرآيند سبب افزودن خاصيت ضدزنگ زدگي به ورق گالوانيزه مي‌شود. از اين رو علاوه بر مقاومت بالاي اين ورق در برابر زنگ‌زدگي، به طور كلي استحكام آن نيز زياد مي‌شود.

ورق گالوانيزه از ويژگي‌هاي مفيد و منحصر به فردي برخوردار است. از جمله مهم‌ترين ويژگي‌هاي آن مربوط به كم بودن هزينه نگهداري و تعمير آن است. به طور كلي اين ورق مقرون به صرفه است. چرا كه هزينه توليد ورق گالوانيزه نسبت به ساير ورق‌هاي مقاوم در برابر خوردگي كمتر است. فرم‌دهي، شكل‌دهي و همچنين جوشكاري اين ورق در مقايسه با ساير ورق‌ها راحت‌تر است. ظاهر ورق گالوانيزه براق و باكيفيت است. از ورق گالوانيزه به دليل خواص مطلوبي كه دارد در موارد مختلفي استفاده مي‌شود. استفاده از آن به عنوان ساخت مخازن ساكن يا متحرك، ساخت سقف و بدنه سالن‌هاي بزرگ مانند سوله ها، ساخت تجهيزات آشپزخانه، ساخت تابلوهاي شهري و از رايج‌ترين كاربردهاي ورق گالوانيزه است. از طرفي ورق گالوانيزه از سختي زيادي برخوردار است. به طور كلي مشخصات ورق گالوانيزه سبب شده است تا از اين محصول استفاده فراواني شود.

مشخصات ورق روغني

ورق روغني به ورقي گفته مي‌شود كه در طي فرآيند نورد سرد توليد مي‌شود. اين ورق از آن جهت روغني ناميده مي‌شود چرا كه داراي ظاهري براق و درخشان است. اين ورق بر خلاف ورق سياه از ظاهري مطلوب برخوردار بوده و خاصيت لعاب‌كاري دارد. در فرآيند توليد ورق روغني، روغن‌كاري در آخر كار انجام مي‌گيرد. اين مسئله سبب مي‌شود مقاومت آن افزايش پيدا كرده و در برابر خوردگي و زنگ‌‎‌زدگي كارايي مطلوبي داشته باشد. به طور كلي ظاهر اين ورق كاملا يكدست و باكيفيت است.

ورق سياه محصول پايه توليد ورق روغني است. به منظور توليد اين ورق ابتدا ورق سياه تحت اسيدشويي قرار مي‌گيرد. در طي اين فرآيند پولك هايي كه روي ورق سياه وجود داشته و سبب تيرگي آن شده است به طور كامل از بين مي‌رود. در نهايت نيز توسط روش نورد سرد ورق روغني توليد مي‌گردد. كاربرد ورق روغني به جهت ظاهر مطلوبي كه دارد بسيار گسترده است و در موارد زيادي مورد استفاده قرار مي‌گيرد. از كاربردهاي مهم آن مي‌توان به ساخت مصالح ساختماني، بدنه خودرو، لوازم خانگي، ساخت قفسه و پانل اشاره كرد. در خصوص ساخت قطعات اتومبيل از اين ورق در ساخت اگزوز و فيلتر، صفحات لعابي اجاق گاز، تانكر و مي‌توان اشاره كرد. ورق روغني به سبب روش توليدي كه دارد، از خواص و ويژگي‌هاي زيادي برخوردار است. به طور كلي اين ورق در مقايسه با ورق‌هاي ديگر از خواص مكانيكي مطلوبي برخوردار است. اين ورق در برابر كشش و گسيختگي مقاومت مطلوبي دارد. در زمان ساخت بر روي اين ورق عمليات حرارتي انجام مي‌شود كه سبب ايجاد سطحي صاف‌تر، يكنواخت‌تر و باكيفيت‌تر مي‌شود.

جهت خريد انواع ورق، پروفيل، تيرآهن و ساير مصالح ساختماني به وب سايت آهن۱۱۸ مراجعه نماييد. آهن۱۱۸ مركزي معتبر جهت فروش انواع محصولات آهني است. به منظور دريافت مشاوره رايگان نيز مي‌توانيد با شماره ۰۲۱37924 تماس بگيريد.

 

 

 


برچسب: ورق ، ورق گالوانيزه ، ورق روغني،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ دى ۱۴۰۲ساعت: ۰۴:۱۱:۳۷ توسط:ahan118 موضوع: نظرات (0)

قيمت ميلگرد ساده و آجدار در مجموعه آهن 118

ميلگرد عضوي مهم در خصوص پروژه‌هاي صنعتي و ساختمان‌سازي است. ميلگرد نقش مهمي در ساختمان ايفا مي‌كند. اين محصول با ايجاد تكيه‌گاه در بتن، سبب افزايش مقاومت بتن و در واقع تقويت آن مي‌شود. چرا كه بتن به تنهايي در برابر نيروهاي كششي مقاومت ندارد. از اين رو از ميلگرد استفاده مي‌شود. در اصطلاح بتن مسلح مي‌شود. در نهايت نيز سازه در برابر نيروهاي كششي مقاومت بالايي پيدا مي‌كند. ميلگرد داراي انواع مختلفي است كه شامل دو دسته كلي ميلگرد ساده و آجدار است. هر يك از اين ميلگردها داراي كاربرد خاص خود هستند. اهميت ميلگرد در سازه‌هاي فولادي و صنايع ديگر بالاست. در واقع بدون ميلگرد نمي‌توان يك ساختمان را به طور اصولي بنا كرد. به منظور آشنايي و اطلاع از قيمت ميلگرد ساده و آجدار با آهن 118 همراه باشيد.

قيمت ميلگرد ساده

قيمت ميلگرد ساده بر اساس عوامل مختلفي تعيين مي‌شود. ميلگرد ساده كه با نام A1 نيز معروف است، به ميلگردهايي گفته مي‌شود كه سطحي كاملا صاف و يكدست دارند. روي سطح ميلگرد ساده هيچ آج يا برآمدگي وجود ندارد. اين ميلگرد نسبت به نوع آجدار داراي خاصيت فرم‌پذيري بيشتري است. جنس فولاد ميلگرد سبب مي‌شود تا اين محصول به منظور انجام اقدامات جوشكاري بسيار مناسب باشد. قطر استاندارد ميلگرد ساده بين 6 تا 200 ميلي‌متر است.

ميلگرد ساده در رده خود، داراي كاربردهاي گسترده‌اي است. به طور كلي اين ميلگرد از نظر شكل ظاهري و كاربرد با ميلگرد آجدار متفاوت است. از جمله مشخصات رايج ميلگرد ساده اين است كه حداقل تنش تسليم آن 240 كيلوگرم بر سانتي‌متر است. از طرفي مقاومت كششي اين محصول 360 كيلوگرم بر سانتي‌متر مربع است. روش توليد ميلگرد ساده و آجدار نيز با يكديگر متفاوت است. به منظور ساخت ميلگرد ساده، شمش‌هاي فولادي توسط جك‌هاي هيدروليكي به كوره هايي با حرارت 1100 درجه وارد مي‌شود. پس از اينكه شمش‌ها به دماي مورد نظر رسيد روي رول‌هاي مخصوص قرار گرفته و طي سه مرحله از قطر شمش كاسته مي‌شود. در نهايت به طور آن اضافه شده و ميلگرد ساده توليد مي‌شود.

ميلگرد ساده به دليل مشخصاتي كه دارد، معمولا در صنعت استفاده مي‌شود. به منظور آهنگري و تغير شكل و همچنين جوشكاري نيز از اين محصول استفاده مي‌شود. ساخت پيچ و مهره، انواع اتصالات و ساخت مفتول از انواع كاربردهاي ميلگرد ساده است. در ساختمان‌سازي از ميلگرد ساده كمتر از ميلگرد آجدار استفاده مي‌شود.

قيمت ميلگرد ساده بر اساس عوامل مختلف متفاوت است. اين محصول بر پايه آهن ساخته مي‌شود. از اين رو قيمت آهن، ارز، دلار، شرايط اقتصادي و سياسي و. تعيين‌كننده قيمت اين محصول است.

قيمت ميلگرد آجدار

ميلگرد آجدار نوع ديگري از انواع ميلگرد است . قيمت ميلگرد آجدار با ميلگرد ساده تفاوت چنداني ندارد. اين ميلگرد در گريدهاي A3، A2 و A4 ساخته مي‌شود. از جمله ويژگي‌هاي ظاهري آن وجود برآمدگي هايي در سراسر ميلگرد است كه آج ناميده مي‌شود. آج روي سطح اين ميلگرد باعث مزاياي زيادي مي‌شود. مهم‌ترين مزيت آن ايت است كه سبب مي‌شود بهتر روي بتن قرار بگيرد. از اين رو سبب مي‌شود در مقايسه با ميلگرد ساده فشار و نيرو برشي بيشتري را تحمل كند.

از مشخصات ميلگرد آجدار اين است كه در قطرهاي 6، 8، 10 و 50 ميلي‌متر توليد مي‌شود. ميلگردهاي آجدار كه بين 6 تا 12 ميلي‌متر قطر دارند به منظور ساخت خاموت استفاده مي‌شوند. در اين ميان ميلگردهايي با قطر 10 تا 15 ميلي‌متر به منظور ساخت تير، ستون، دال و استفاده مي‌شوند. ميلگرد آجدار بر اساس شكل ظاهري به دسته‌هاي مختلفي تقسيم مي‌شود كه شامل مركب، دوكي و يكنواخت است. در بازار اين ميلگردها را با نام آجدار جناغي، مارپيچ و مركب نيز مي‌شناسند.

روش توليد ميلگرد آجدار نورد گرم است. به منظور توليد اين ميلگرد  ابتدا شمش‌هاي فولادي در كوره هايي با دماي 110 درجه حرارت مي‌بينند. در اين دما كاملا به حالت مذاب در مي‌آيند. در سه مرحله و در طي فشار و كشش متوالي از قطر آن كاسته مي‌شود. در مرحله بعدي آج هايي روي ميلگرد ايجاد مي‌شود. اين مرحله آج‌زني نام دارد. در نهايت نيز خنك شده و روانه بازار مي‌شود.

ميلگرد آجدار نسبت به نوع ساده داراي مزاياي بيشتري بوده و كاربرد گسترده‌تري نيز دارد. از ميلگرد A2 در خصوص تير، ستون و ديوار برشي استفاده مي‌شود. نوع A3 و A4 از آنجايي كه از مقاومت بيشتري برخوردار است، در نتيجه در فوندانسيون كاربرد گسترده‌اي دارند. ميلگرد A3 خاصيت شكل‌پذيري كمي دارد. بنابراين در مكان هايي كه مستعد زلزله است به هيچ عنوان از اين ميلگرد استفاده نمي‌شود.

خريد ميلگرد ساده و آجدار در آهن 118

آهن 118 مجموعه‌اي گسترده و معتبر است. اين مجموعه به فروش انواع محصولات آهن، تيرآهن، ميلگرد، پروفيل، ورق و مي‌پردازد. به منظور خريد انواع محصولات با كيفيت و قيمت مناسب با شماره 02137924 در ارتباط باشيد و يا به وب سايت https://ahan118.com/ مراجعه كنيد.

 

 


برچسب: ميلگرد ، ميلگرد ساده ، ميلگرد آجدار ، قيمت ميلگرد ، قيمت ميلگرد آجدار ، قيمت ميلگرد ساده،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ دى ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۵۰:۲۲ توسط:ahan118 موضوع: نظرات (0)

ميلگرد چيست؟ آشنايي با ميلگرد ساده و آجدار

ميلگرد يكي از اصلي‌ترين مقاطع فولادي است. اهميت ميلگرد در سازه‌ها و صنايع فولادي بالاست و بدون اين محصول در واقع نمي‌توان كار ساخت‌وساز را پيش برد. ميلگرد مقاطع فولادي است كه وظيفه آن تحمل بار كششي و مقاومت بتن است. بتن به تنهايي در برابر نيروي كششي مانند زلزله و باد شديد مقاومت ندارد. بنابراين به منظور ساخت سازه‌اي مقاوم و افزايش مقاومت بتن لازم است توسط ميلگرد يا آرماتور، بتن مسلح شود. ميلگرد در دو نوع ساده و آجدار توليد مي‌شود. از ميلگرد تنها در ساختمان‌سازي استفاده نمي‌شود. اما يكي از كاربردهاي اصلي آن در اين حوزه است. اما به طور كلي از اين محصول در خصوص مقاوم سازي پل ها، ايستگاه اتوبوس، برج‌ها و... نيز استفاده مي‌شود. راهنماي خريد ميلگرد ساده و آجدار را در ادامه دريافت كنيد.

ميلگرد ساده چيست؟

قيمت ميلگرد ساده بر اساس عوامل مختلفي تعيين مي‌شود. ميلگرد ساده كه با نام A1 نيز معروف است، به ميلگردهايي گفته مي‌شود كه سطحي كاملا صاف و يكدست دارند. روي سطح ميلگرد ساده هيچ آج يا برآمدگي وجود ندارد. اين ميلگرد نسبت به نوع آجدار داراي خاصيت فرم‌پذيري بيشتري است. جنس فولاد ميلگرد سبب مي‌شود تا اين محصول به منظور انجام اقدامات جوشكاري بسيار مناسب باشد. قطر استاندارد ميلگرد ساده بين 6 تا 200 ميلي‌متر است.

ميلگرد ساده در رده خود، داراي كاربردهاي گسترده‌اي است. به طور كلي اين ميلگرد از نظر شكل ظاهري و كاربرد با ميلگرد آجدار متفاوت است. از جمله مشخصات رايج ميلگرد ساده اين است كه حداقل تنش تسليم آن 240 كيلوگرم بر سانتي‌متر است. از طرفي مقاومت كششي اين محصول 360 كيلوگرم بر سانتي‌متر مربع است. روش توليد ميلگرد ساده و آجدار نيز با يكديگر متفاوت است. به منظور ساخت ميلگرد ساده، شمش‌هاي فولادي توسط جك‌هاي هيدروليكي به كوره هايي با حرارت 1100 درجه وارد مي‌شود. پس از اينكه شمش‌ها به دماي مورد نظر رسيد روي رول‌هاي مخصوص قرار گرفته و طي سه مرحله از قطر شمش كاسته مي‌شود. در نهايت به طور آن اضافه شده و ميلگرد ساده توليد مي‌شود.

ميلگرد آجدار چيست؟

نوع ديگري از ميلگرد، ميلگردهاي آجدار هستند. ميلگرد آجدار در واقع داراي سطحي ناهموار است. روي سطح ميلگرد آجدار برآمدگيهايي به نام آج وجود دارد. از ميلگرد  آجدار به طور گسترده در صنعت ساختمان‌سازي استفاده مي‌شود. در واقع استفاده از اين ميلگرد نسبت به ميلگرد ساده رايج‌تر است. چرا كه ميلگرد آجدار از مقاومت بسيار بالايي برخوردار است. اين ميلگردها داراي خاصيت چسبندگي كمي بوده و به همين دليل به طور كامل در بتن محكم مي‌شوند. اين محصول داراي انواع مختلفي است. به طور كلي ميلگردهاي آجدار را بر اساس روش توليد و استاندارد به روش‌هاي مختلفي تقسيم مي‌كنند. انواع اين ميلگرد شامل A2، A3 و A4 است.

در يك بررسي كلي در مورد كاربرد ميلگرد آجدار مي‌توان گفت اين محصول به دليل ساختاري كه دارد، كاربرد گسترده‌اي نيز داراست. در صنايع مختلف از اين محصول استفاده مي‌شود. اما كاربرد اصلي آن در صنعت ساختمان سازي است. كاربرد‌هاي اصلي اين محصول شامل استفاده به عنوان افزايش نيروي برشي، استفاده در بتن ريزي كف ها، استفاده در بتن ريزي ديوارها، تقويت فوندانسيون و افزايش مقاومت بتن و... است. به طور كلي از اين محصول در مكان هايي استفاده مي‌شود كه امكان خوردگي و تغيير منفي وجود دارد.

استفاده از ميلگرد آجدار در انواع سازه‌هاي بتني اعم از پلها، ايستگاه‌هاي اتوبوس بي آر تي، ساختمان و برج‌ها، در انواع سازه‌هاي فولادي به منظور مقاوم سازي در برابر زلزله، در توليد بتن مسلح و... رايج است.

به منظور خريد انواع تيرآهن، ورق، پروفيل، نبشي، ناوداني و سپري و انواع ميلگرد با آهن 118 در ارتباط باشيد. جهت تماس با اين مجموعه و خريد تضميني با شماره 02137924 در ارتباط باشيد و يا به آدرس https://ahan118.com/ مراجعه كنيد.


برچسب: ميلگرد ، ميلگرد ساده ، ميلگرد آجدار،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ دى ۱۴۰۲ساعت: ۰۵:۱۶:۱۵ توسط:ahan118 موضوع: نظرات (0)

قيمت تيرآهن هاش، لانه زنبوري، IPE، و پروفيل قوطي در آهن118

تيرآهن جزو مهم‌ترين مقاطع فولادي در ساختمان‌سازي و ساير صنايع است. از اين مقطع فولادي در پروژه‌هاي عمراني و صنعت استفاده فراواني مي‌شود؛ بنابراين لازم است به منظور خريد و فروش انواع تيرآهن كاربران و مصرف‌كنندگان با اين مقطع به طور كامل آشنا باشند. از اين محصول در انواع پروژه‌هاي صنعتي به عنوان پروفيل صنعتي استفاده مي‌شود. در اين بخش به مقايسه تيرآهن هاش، لانه زنبوري و IPE مي‌پردازيم.

تيرآهن در واقع مهم‌ترين مقطع فولادي به منظور تحمل تنش‌هاي حاصل از نيروهاي وارد به سازه است. لازم به ذكر است انتخاب نامناسب اين محصول سبب عدم كارايي صحيح آن در سازه مي‌شود. اين محصول به دو صورت I و H  بوده و كاربرد زيادي دارد. به طور كلي تيرآهن‌ها از دو بخش جان تيرآهن و بال تيرآهن ساخته مي‌شوند. بال تيرآهن به بخش‌هاي كناري اين مقطع گفته مي‌شود. جان تيرآهن نيز بخش مياني و اصلي هر تيرآهن است. در ادامه با مشخصات، قيمت و كاربرد هر تيرآهن آشنا خواهيد شد.

قيمت تيرآهن لانه زنبوري

يكي از انواع تيرآهن‌هاي موجود در بازار، تيرآهن لانه زنبوري است. در اين تيرآهن، دو تير طوري به يكديگر متصل شده‌اند كه سبب ايجاد حفره‌هاي توخالي و پنج ضلعي شده است. از آن جايي كه شكل ظاهري آن‌ها به صورت لانه زنبور است، از اين رو به آن تيرآهن لانه زنبوري گفته مي‌شود. از آن جايي كه قيمت‌ها به طور دائم در حال نوسان هستند، بنابراين نمي‌توان قيمت تيرآهن لانه زنبوري را به طور دقيق بيان كرد.

از طرفي ميزان تقاضا براي خريد اين تيرآهن بسيار مهم است. در طي روزهاي مختلف ممكن است شاهد افزايش يا كاهش قيمت اين محصول باشيم؛ بنابراين تعيين قيمت ثابت امري شدني نيست. در قيمت تيرآهن لانه زنبوري عوامل مختلفي دخيل هستند. از جمله مهم‌ترين آن‌ها مي‌توان به هزينه حمل و نقل، كارخانه توليدكننده، محل بارگيري، قيمت آهن در بازار جهاني، قيمت ارز و... اشاره كرد. به همين دليل لازم است قيمت تيرآهن لانه زنبوري به صورت لحظه‌اي از مرجعي معتبر استعلام شود. به منظور اطلاع از قيمت اين تيرآهن به سايت آهن118 مراجعه كنيد.

قيمت تيرآهن IPE

يكي از انواع تيرآهن، تيرآهن  ipe   است. اين تيرآهن با نام معمولي نيز در بازار شناخته مي‌شود. ساختار آن شبيه به حرف I انگليسي است به همين علت با اين نام شناخته مي‌شود. از مشخصات اين محصول بال‌هاي يكسان با ضخامت ثابت است. استانداردهاي ساخت اين محصول بر اساس استانداردهاي اروپايي است. ابعاد آن 8 تا 60 سانتي‌متر است.

اين تيرآهن به عنوان معروف‌ترين و پركاربردترين‌ها در ساختمان شناخته مي‌شود. علت آن هم كاربرديست كه در شكل‌گيري خرپا و پل لانه زنبوري در سقف ساختمان دارد. از اين تيرآهن معمولاً در اسكلت فلزي ساختمان استنفاده مي‌شود. از طرفي در پوشش سقف‌ها؛ پل‌هاي لانه زنبوري، نعل درگاه‌ها، خرپاها و...  از تيرآهن IPE استفاده مي‌شود. آهن118 يكي از مراكز معتبريست كه اقدام به فروش انواع تيرآهن IPE مي‌كند. به منظور تهيه اين تيرآهن با قيمت روز و مناسب و همچنين كيفيت مطلوب مي‌توانيد از طريق تماس با شماره 02154473 با اين مجموعه در ارتباط باشيد.

قيمت تيرآهن هاش

تيرآهن هاش يا تيرآهن بال پهن، يكي از رايج‌ترين نوع تيرآهن است. شكل ظاهري اين تيرآهن به طور كامل شبيه به حرف H در انگليسي است از اين رو به اين نام معروف است. از اين تيرآهن در سازه‌هاي عظيم از جمله ساخت مجتمع تجاري، سوله، پل و... استفاده مي‌شود. اين تيرآهن در دو نوع سبك و سنگين توليد مي‌شود. مشخصات اين تيرآهن به صورتيست كه ابعاد جان و بال دو تيرآهن با يكديگر يكسان است. اين در حاليست كه تيرآهن IPE داراي بخش جان پهن‌تر و بال‌هايي هم اندازه و كوتاه‌تر است. به طور كلي تيرآهن هاش يا H از قدرت بالاتري برخوردار است. از اين رو سازه‌اي كه با اين نوع تيرآهن ساخته مي‌شود قطعاً مقاومت بالاتري دارد.

آهن118 يكي از بزرگ‌ترين مراكز فروش انواع آهن آلات، پروفيل، تيرآهن، نبشي، ناوداني، سپري، ورق، لوله و... است. به منظور خريد انواع تيرآهن با كيفيت تضميني و قيمت مناسب مي‌توانيد با شماره 02137924 تماس بگيريد؛ همچنين به منظور مشاهده محصولات مي‌توانيد به وب‌سايت آهن118 مراجعه نماييد.

قيمت پروفيل قوطي

از انواع ديگر پروفيل‌ها مي‌توان به پروفيل قوطي اشاره نمود. اين پروفيل حالتي چهارگوش داشته و جعبه‌اي شكل است. پروفيل قوطي از جنس‌هاي مختلفي توليد مي‌شود. معمولاً آهن و كامپوزيت دو مورد از مهم‌ترين متريال‌هايي هستند كه جهت توليد پروفيل قوطي مورد استفاده قرار مي‌گيرند. اين پروفيل بر اساس طول، عرض، ضخامت و... دسته‌بندي مي‌گردد. پروفيل قوطي بر اساس سه روش نورد گرم، نورد سرد و اتصال نورد گرم و سرد توليد مي‌گردد. به منظور توليد پروفيل فلزي از روش نورد گرم استفاده مي‌شود. اين در حاليست كه جهت كاربردهاي تزئيني از روش نورد سرد استفاده مي‌شود.

پروفيل قوطي داراي انواع مختلفي است و شامل پروفيل مربع و مستطيل، ستوني، مبلي و... است. كاربرد قوطي پروفيل بسيار گسترده است. از اين محصول در مواردي همچون ساخت ستون و اسكلت فلزي، خودروسازي، ساخت باربند، ساخت آلاچيق، تخت خواب فلزي، درب و پنجره، تابلوهاي تبليغاتي، تابلوهاي علائم رانندگي و... است.

به منظور اطلاع از قيمت انواع پروفيل و ساير محصولات ساختمان‌سازي، با آهن118 در ارتباط باشيد. آهن 118 مجموعه‌اي معتبر جهت فروش انواع آهن‌آلات با كيفيت است. جهت دريافت اطلاعات بيشتر و ثبت سفارش با شماره 02137924 در ارتباط باشيد.

 

 


برچسب: تيرآهن ، تيرآهن لانه زنبوري ، تيرآهن هاش،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ دى ۱۴۰۲ساعت: ۰۵:۱۵:۱۵ توسط:ahan118 موضوع: نظرات (0)