ahan118 ahan118 .

ahan118

آشنایی با میلگرد کلاف ساده و آجدار

میلگرد کلاف در واقع نوعی میلگرد بوده که از میلگرد ساده و آجدار تولید می‌شود. خصوصیات این محصول تقریبا شبیه به میلگرد است. با این تفاوت که دارای ضخامت کمتری بوده و به صورت کلاف در هم پیچیده می‌شود. از میلگرد کلاف ساده و میلگرد کلاف آجدار در موارد مختلفی استفاده می‌شود.

میلگرد کلاف ساده چیست؟
یکی از انواع میلگرد کلاف، میلگرد کلاف ساده است. این محصول از میلگردهای ساده با ضخامت بسیار کم تولید می‌شوند. روی سطح این محصول هیچ نوع آج و برآمدگی وجود ندارد. معمولا از سایز 5.5 تا 10 میلی‌متر تولید می‌شوند.

میلگرد کلاف آجدار چیست؟
نوع دیگر از کلاف‌ها، به صورت آجدار هستند. میلگرد کلاف آجدار از میلگرد آجدار تولید می‌شود. سطح این محصول دارای برآمدگی‌هایی به نام آج است. از میلگرد کلاف آجدار به وفور بیشتر از نوع ساده در موارد مختلف استفاده می‌شود. به طور کلی کارایی آن بیشتر است.

کاربرد انواع میلگرد کلاف
از میلگرد کلاف در موارد مختلف در صنعت ساختمان‌سازی و صنایع دیگر استفاده می‌شود. کاربردهای رایج این محصول در ساختمان‌سازی شامل افزایش استحکام سازه بتنی، ایجاد استحکام در دیوار و ستون‌های آجری، استحکام بلوک، افزایش استحکام اتصالات گازی و.... است.

در صنایع دیگر به منظور تولید سیم‌های برق و دکل، استفاده در سیم بکسل، ساخت پیچ و مهره، صنایع الکترودسازی و جوشکاری، قطعات خودرو و.... استفاده می‌شود.

به منظور خرید انواع میلگرد کلاف ساده و آجدار به سایت آهن118 مراجعه نمایید و یا با شماره 02154473 در تماس باشید.

 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۵۶:۴۱ توسط:ahan118 موضوع: نظرات (0)