ahan118 ahan118 .

ahan118

مشخصات فروش انواع تيرآهن لانه زنبوري و ipe در آهن 118

مشخصات فروش انواع تيرآهن چيست؟ براي خريد تيرآهن لانه زنبوري و IPE بايد به چه مشخصاتي توجه كنيم؟ قبل از بررسي اين موارد بهتر است با مفهوم تيرآهن به طور كامل آشنا شويد. تيرآهن نوعي مقطع فولادي مهم است كه در صنعت ساختمان‌سازي و پروژه‌هاي عظيم صنعتي نقش بسيار مهمي دارد. اين مقطع فولادي به منظور تحمل تنش‌هاي حاصل از نيروهاي وارد شده به سازه مورد استفاده قرار مي‌گيرد. از اين رو استفاده از تيرآهن در ساختمان‌سازي از اهميت زيادي برخوردار بوده و نقش اصلي تحمل نيروها و جلوگيري از آسيب به سازه را بازي مي‌كند. اين محصول در انواع مختلفي توليد مي‌شود. انواع تيرآهن شامل لانه زنبوري،  IPE و هاش است كه در اين بخش قصد داريم در مورد مشخصات فروش تيرآهن لانه زنبوري و  IPE صحبت كنيم.

مشخصات فروش تيرآهن لانه زنبوري

در اين قسمت مشخصات فروش تيرآهن لانه زنبوري را از طريق بيان مشخصات اين محصول مطرح مي‌كنيم. تيرآهن لانه زنبوري كه يكي از انواع تيرآهن است، از نظر مشخصات و شكل ظاهري با دو نوع ديگر متفاوت خواهد  بود. از مشخصات ظاهري اين محصول مي‌توان به وجود حفره‌هاي توخالي به شكل لانه زنبور در بخش جان آن اشاره كرد. همين مسئله سبب بروز ويژگي‌هاي خاص در آن شده و وجه تمايز اين تيرآهن با انواع ديگر است. وجود حفره‌هاي زنبوري در بخش جان اين تيرآهن سبب كاهش وزن آن نيز مي‌شود.

تيرآهن لانه زنبوري وزن مناسب، استحكام فوق‌العاده، مقاومت خمشي مطلوب و انعطاف مناسبي دارد. با توجه به اين موارد استفاده از اين تيرآهن در زمان ساختمان‌سازي بسيار مناسب‌تر است. اين محصول يكي از تيرآهن‌هايي است كه به عنوان ستون جهت افزايش مقاومت سازه در برابر نيروهاي وارد شده مورد استفاده قرار مي‌گيرد. اما كاربرد تيرآهن لانه زنبوري فقط به اين مسئله ختم نمي‌شود. از اين تيرآهن به منظور ساخت سقف، پاركينگ راه‌پله و پل‌سازي، استفاده در دهانه‌هاي مهاربندي نشده، ساخت تيرهاي فرعي و قاب‌هاي خمشي و استفاده مي‌شود.

اين تيرآهن از مزاياي زيادي برخوردار است. وزن مناسب، كاهش نياز به مصرف فولاد، مقاومت خمشي بالا، انعطاف مطلوب، مقرون به صرفه بودن، كاهش ضخامت سقف و در نهايت انتقال بار بهتر نسبت به ساير عناصر سازه از جمله اصلي‌ترين مزاياي استفاده از اين تيرآهن است.

در نهايت در مورد قيمت تيرآهن لانه زنبوري صحبت كنيم. به طور كلي قيمت مقاطع فولادي، در وهله اول بر اساس قيمت آهن و ارز تايين مي‌شود. يعني هر چقدر قيمت آهن به نرخ جهاني بيشتر شود، به دنبال آن قيمت تيرآهن لانه زنبوري نيز افزايش ميابد. از طرفي قيمت جهاني فولاد، ميزان عرضه و تقاضا و سياست‌هاي داخلي و خارجي همگي در اين مسئله دخيل هستند.

مشخصات فروش انواع تيرآهن ipe

در خصوص مشخصات فروش انواع تيرآهن IPE بايد بگوييم اين تيرآهن يكي از مقاطع فولادي بسيار مهم و با كاربرد گسترده در حوزه ساختمان است. به طور كلي اين تيرآهن از مهم‌ترين و كاربردي‌ترين پروفيل در بازار است. به منظور ساخت سازه‌هاي چند طبقه و مرتفع، معمولا از اين تيرآهن استفاده مي‌شود. چرا كه از ايمني و تحمل وزن بالايي برخوردار است. همين مسئله سبب مي‌شود تا در ارتفاع زياد بيشتر از دو نوع ديگر كاربرد داشته باشد.

اين تيرآهن به منظور تحمل تنش و فشار‌هاي وارد شده به سازه مورد استفاده قرار مي‌گيرد. از جمله مشخصات اصلي اين تيرآهن اين است كه در برابر عوامل محيطي و شيميايي مقاومت و استحكام بسيار بالايي دارد. يكي از ويژگي‌هاي اصلي تيرآهن IPE، انعطاف‌پذيري بالا است. اين ويژگي سبب مي‌شود تا روند اجراي پروژه با سرعت بيشتري انجام گيرد. به طور كلي تيرآهن IPE در برابر پوسيدگي از مقاومت بالايي برخوردار است.

شكل ظاهري تيرآهن IPE شبيه به حرف I است. علت نام‌گذاري اين محصول نيز همين مسئله است. در خصوص استفاده از اين تيرآهن بايد گفت كه بال‌هاي آن در برابر فشارهاي خمشي و جان آن در برابر نيروهاي برشي شبيه به زلزله و باد، از ساختمان مراقبت مي‌كند. به طور كلي در زمان خريد اين تيرآهن نكاتي را بايد در نظر داشته باشيد. مواردي از قبيل شركت سازنده از اهميت بالايي برخوردار است. چرا كه كيفيت تيرآهن IPE  بسيار مهم بوده و در كيفيت آن تاثير بسزايي دارد. علاوه بر كارخانه سازنده مواردي از قبيل وزن هر شاخه، نوع و جنس آلياژهاي بكار رفته در ساخت، استانداردهاي ساخت و نيز مهم بوده و بايد مورد توجه قرار گيرد.

در آخر به منظور خريد انواع تيرآهن، پروفيل، نبشي، ناوداني، سپري و با آهن ۱۱۸ در ارتباط باشيد. به منظور تماس با كارشناسان و دريافت مشاوره رايگان با شماره 37924-021 در ارتباط باشيد و يا به وب سايت https://ahan118.com مراجعه كنيد.

 

 


برچسب: تيرآهن ، تيرآهن لانه زنبوري ، تيرآهن ipe،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ آبان ۱۴۰۲ساعت: ۰۴:۴۹:۲۶ توسط:ahan118 موضوع: نظرات (0)

مشخصات خريد ميلگرد ساده و آجدار

مشخصات خريد ميلگرد ساده و آجدار، در زمان خريد اين محصول از اهميت زيادي برخوردار است. در واقع با توجه به كاربرد هر ميلگرد، مي‌توان آن را خريداري و استفاده كرد. ميلگرد ، به پروفيلي توپر و دايره‌اي گفته مي‌شود كه در انواع ساده و آجدار توليد مي‌گردد. در واقع اين مقطع فولادي، پركاربردترين محصول در صنايع ساختمان‌سازي و صنايع ديگر است. ميلگردها بر اساس استانداردهاي مختلفي ساخته مي‌شوند. در ايران، كارخانه‌هاي زيادي به توليد و فروش ميلگرد ساده و آجدار مي‌پردازند. برخي از برندهاي معروف ميلگرد شامل كوير كاشان، كيان ابهر، فولاد امير كبير، ذوب آهن اصفهان، فولاد نيشابور، بافق يزد و است كه در آهن 118 به فروش مي‌رسد. به منظور خريد و آشنايي با مشخصات اين محصول در آهن 118 در اين بخش ما را همراه كنيد. ميلگردهاي باكيفيت و استاندارد را با قيمت مناسب از ما خريداري كنيد.

مشخصات خريد ميلگرد ساده

مشخصات خريد ميلگرد ساده ، در سايت فروشگاه آهن 118 قابل مشاهده است. همان‌طور كه گفته شد ميلگرد در دو نوع ساده و آجدار وجود دارد. ميلگرد ساده به محصولي گفته مي‌شود كه داراي سطحي صاف و يكدست بوده و فاقد برآمدگي است. اين ميلگرد در حوزه ساختمان‌سازي چندان كاربرد نداشته و در صنايع ديگر مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

از آن جايي كه مقاومت كششي بتن در برابر نيروهاي كششي ضعيف است، بنابراين از محصولي به نام ميلگرد استفاده مي‌شود. قطر ميلگرد بر اساس كاربرد و استانداردهاي ساخت تغيير مي‌كند. انواع ميلگرد ساده در ضخامت 6 تا 200 ميلي‌متر توليد مي‌شود. ميلگرد ساده بر اساس عوامل مختلف دسته‌بندي مي‌شود. فاكتورهاي دستهبندي ميلگرد ساده شامل جنس و شكل ظاهري است. از نظر جنس اين ميلگرد شامل اروپايي، پر كربن يا ميلگرد سياه، پوشش اپوكسي، گالوانيزه، استيل و پليمري است.

به منظور توليد ميلگرد ساده، از شمش يا بيلت فولادي استفاده مي‌شود. در اولين مرحله لازم است شمش‌هاي فولادي تحت حرارت بالا قرار بگيرند. اين حرارت بين 1000 تا 1100 درجه سانتي‌گراد است. حرارت‌دهي سبب تغيير شكل شمش مي‌شود. در مرحله بعدي به منظور كاهش قطر و عرض شمش ها، از رول‌ها استفاده مي‌شود. آخرين مرحله رساندن ميلگرد به طول و قطر استاندارد و برش‌دهي است.

كاربرد ميلگرد ساده در ساختمان‌سازي و صنايع ديگر گسترده است. در ساختمان‌سازي به منظور ساخت خاموت از ميلگرد ساده استفاده مي‌شود. در صنايع ديگر جهت توليد پيچ و مهره، ميخ و اتصالات ديگر از اين محصول استفاده مي‌شود. ميلگرد ساده به دو صورت شاخه و كلاف توليد و روانه بازار مي‌شود. انواع سايز اين ميلگرد شامل 5.5، 6.5،8،10 و 12 است. سايز آن نيز 8 تا 40 است.

مشخصات خريد ميلگرد آجدار

مشخصات خريد ميلگرد آجدار را در سايت آهن 118 مشاهده كنيد. ميلگر آجدار نوع ديگري از انواع ميلگرد ست كه در ساختمان‌سازي به وفور مورد استفاده قرار مي‌گيرد. سطح اين ميلگرد شيارها يا برآمدگي‌هايي به نام آج دارد. در خصوص ساخت تيرچه بتني، اسكلت فلزي و ساخت فوندانسيون از ميلگرد آجدار استفاده مي‌شود. از آن جايي كه ميلگرد آجدار از مقاومت بالايي برخوردار است، قابليت خمكاري و جوشكاري ندارد.

ميلگرد آجدار نيز به دو صورت ساده و آجدار توليد مي‌شود. از جمله كارخانه‌هاي رايج توليدكننده اين ميلگرد شامل ذوب آهن اصفهان، ظفر بناب، سيادن ابهر، ميلگرد شاهرود و است. به منظور خريد ميلگرد آجدار از كارخانه‌هاي معتبر مي‌توانيد با شماره‌هاي درج شده در سايت آهن 118 تماس بگيريد. ميلگرد آجدار، به سبب آج‌هايي كه دارد، احتمال ترك‌خوردگي در بتن را كاهش داده و پيوستگي بيشتري را با بتن ايجاد مي‌كند. همين مسئله سبب مي‌شود تا مقاومت كششي بتن به ميزان قابل توجهي افزايش پيدا كند.

ميلگرد آجدار، با توجه به كاربرد و مقاومتي كه دارد، سبب كاهش هزينه‌ها در سازه مي‌شود. به طور كلي هزينه ساخت سازه را 30 تا 40% كاهش مي‌دهد. بنابراين استفاده از ميلگرد آجدار به منظور مسلح كردن بتن، راهكار بسيار موثري است. از ديگر مشخصات خريد ميلگرد آجدار ، مي‌توان به مقاومت بالا در برابر زنگ‌زدگي اشاره كرد. چرا كه اين ميلگرد از فولاد حرارت‌ديده ساخته مي‌شود.

همانطور كه پيش‌تر گفته شد، ميلگرد آجدار به سبب ويژگي‌هاي مهمي كه دارد، در ساختمان‌سازي كاربرد گسترده‌تر هم دارد. به منظور ساخت تير و ستون و ديوار برشي از ميلگرد آجدار استفاده مي‌شود. از آن جايي كه اين محصول پيوستگي فوق‌العاده با بتن ايجاد مي‌كند، بنابراين براي پروژه‌هاي سنگين هم مورد استفاده قرار گرفته و امنيت سازه را تامين مي‌كند. ميلگرد آجدار به روش‌هاي مختلف نورد گرم، نورد سرد، ترمكس و آلياژي توليد مي‌شود.

در صورتي كه ميلگرد آجدار به روش نورد گرم توليد شود، از پروفيل‌هاي خام استفاده مي‌شود و در دماي 1100 درجه سانتي‌گراد تحت حرارت قرار مي‌گيرد. به منظور توليد اين ميلگرد به روش نورد سرد، فولاد توليدي از مقاومت بالايي برخوردار است. روش توليد ترمكس مقرون به صرفه‌‌تر است.

خريد ميلگرد آجدار و ساده در آهن 118

آهن 118 مركز فروش انواع ميلگرد ساده و آجدار با بهترين كيفيت و به قيمت روز است. به منظور خريد انواع محصولات فولادي اعم از نبشي، ناوداني، سپري، ورق، لوله و با آهن 118 در ارتباط باشيد. جهت مشاهده مشخصات محصولات به وب سايت https://ahan118.com مراجعه كنيد. همچنين جهت دريافت مشاوره رايگان با شماره 02137924 در ارتباط باشيد.

 

 


برچسب: ميلگرد ، ميلگرد ساده ، ميلگرد آجدار،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ آبان ۱۴۰۲ساعت: ۰۴:۴۸:۵۱ توسط:ahan118 موضوع: نظرات (0)