ahan118 ahan118 .

ahan118

ویژگی‌های ورق رنگی، استیل و اسیدشویی


ورق‌های فولادی از جمله مهم‌ترین و پرکاربردترین محصولات فولادی هستند. پایه تولید ورق فولادی شمش‌ها هستند. جنس این ورق‌ها اصولا از فولاد و یا آهن است و به روش نورد تولید می‌شوند. این ورق‌ها دارای انواع مختلفی هستند که شامل ورق رنگی، ورق استیل، ورق اسیدشویی، ورق گالوانیزه و.... است. هر یک از انواع آن دارای کاربردهای مختلفی است. ورق پایه تولید انواع محصولات فولادی دیگر است.

ویژگی ورق رنگی
ورق رنگی از ورق گالوانیزه تولید می‌شود. سطح این ورق با استفاده از رنگ الکترواستاتیک پوشانده می‌شود. تنوع رنگی در این محصول زیاد است و با 15 تنوع رنگی تولید می‌شود. از این ورق به منظور ساخت سقف سوله، آلاچیق، شیروانی و... استفاده می‌شود. از آن‌جایی که ظاهری زیبا دارد بنابراین برای نمای روی کار به وفور استفاده می‌شود.

از جمله ویژگی‌های اصلی این ورق، ضدزنگ بودن و ضد رطوبت بودن است. از این رو در نمای داخلی و خارجی ساختمان، تولید بخش هایی از اتومبیل، تولید لوازم خانگی و تجهیزات آشپزخانه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ویژگی ورق استیل
ورق استیل، یکی از ورق هایی است که از ترکیب آهن، کروم و نیکل تولید می‌شود. این ورق در برابر عوامل خورنده و اسیدهای کاهنده مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهد. از این رو در مصارف مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. ورق استیل دارای ظاهری براق و یکدست است. شکل ظاهری این محصول سبب شده است که در موارد مختلفی از این ورق استفاده شود. از جمله اصلی‌ترین کاربردهای ورق استیل می‌توان به ساخت لوازم آشپزخانه، ساخت تجهیزات پزشکی، ساخت ماشین آلات و... اشاره کرد.

ویژگی ورق اسیدشویی
ورق اسیدشویی نوع دیگری از ورق‌های فولادی است. این ورق به روش نورد گرم تولید می‌شود. فرآیند تولید این ورق به صورتیست که سطح آن را توسط فرآیند اسیدشویی پوشش می‌دهند. روی سطح این ورق اسید آهن تشکیل می‌شود. در واقع این ورق داخل وان اسید مخصوص قرار گرفته و سطح ورق از ناخالصی پاکسازی می‌شود. کاربرد مهم ورق اسیدشویی شامل تولید شاسی و رینگ خودرو، کشتی‌سازی و انتقال نفت و گاز است.

به منظور خرید انواع ورق و اطلاع از قیمت آن‌ها با شماره 02154473 در تماس باشید و یا به وب سایت آهن118 مراجعه نمایید.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۱۶:۵۴ توسط:ahan118 موضوع: نظرات (0)