ahan118 ahan118 .

ahan118

ورق چیست؟ آشنایی با ورق گالوانیزه، سیاه و روغنی


یکی از محصولات با اهمیت در صنعت، ورق‌های فولادی هستند. ورق‌های فولادی پایه اصلی تولید و ساخت بسیاری از تجهیزات هستند. انواع ورق‌های فولادی شامل ورق گالوانیزه، سیاه، روغنی، رنگی، اسیدشویی و... هستند. به منظور آشنایی با ورق گالوانیزه، سیاه و روغنی در ادامه با ما همراه باشید.

ورق گالوانیزه چیست؟
ورق گالوانیزه یکی از انواع ورق‌های فولادی پرکاربرد است. سطح این ورق توسط لایه چند میکرونی از فلز روی پوشیده شده است. این مسئله سبب مقاوم بودن عالی این ورق در برابر زنگ‌زدگی می‌شود. از ورق گالوانیزه جهت تولید لوله بخاری، کانال کولر، کابینت آشپزخانه، شیروانی منازل و... استفاده می‌شود.

ورق سیاه چیست؟
ورق سیاه یکی از انواع ورق‌های فولادی است که با روش نورد گرم تولید می‌شود. این ورق‌ دارای ضخامت کمی بوده و مطابق با استاندارد st33  و st52 تولید می‌شودد. هر یک از آن‌ها نیز دارای ویژگی‌های خاص خود هستند. ورق سیاه توسط شمش‌های فولادی تولید می‌شوند و از آن‌ها به منظور ساختمان‌سازی، تولید تانک، تولید خودرو، کشتی‌سازی و... استفاده می‌شود.

ورق روغنی چیست؟
نوع دیگری از ورق‌ها هستند که به ورق روغنی معروفند. این ورق با استفاده از نورد گرم تولید می‌شود. سطح این ورق روغنی نیست. تنها به دلیل ظاهر درخشان و یکدستی که دارند به آن‌ها ورق روغنی گفته می‌شود. از ورق روغنی در ساخت تجهیزات ساختمانی، خودروسازی، ساخت لوازم خانگی از جمله یخچال، ماشین ظرفشویی و لباسشویی و... استفاده می‌شود.

به منظور خرید انواع ورق‌های فولادی با بهترین قیمت و کیفیت با شماره 02154473 در تماس باشید و یا به وب سایت آهن118 مراجعه نمایید.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۲۴:۴۷ توسط:ahan118 موضوع: نظرات (0)