ahan118 ahan118 .

ahan118

آشنایی با انواع لوله گازرسانی، مبلی، آبرسانی و صنعتی


لوله‌های فولادی، لوله‌هایی پرکاربرد هستند. این لوله‌ها به صورت استوانه‌های توخالی تولید می‌شود و ابعاد آن‌ها با توجه به کاربردی که دارند متفاوت است. این لوله‌ها به دسته‌های مختلفی تقسیم می شود که مهم‌ترین آن‌ها شامل لوله‌های گازرسانی، مبلی، آبرسانی و صنعتی هستند. لازم به ذکر است ضخامت بیشتر این لوله‌ها در انتقال هر چه سریع‌تر سیالات تاثیر دارد. جنس لوله‌های فولادی از پلاستیک، فولاد، بتن، پی وی سی، استیل و آلومینیوم است.

لوله گازرسانی چیست؟
از جمله لوله‌های مهم و پرکاربرد فولادی، لوله گازرسانی است. جنس این لوله از فولاد و یا پلی اتیلن است. به منظور انتقال گاز از یک نقطه به نقطه دیگر از لوله گازرسانی استفاده می‌شود. روش تولید لوله‌های گازرسانی به صورت نورد گرم و نورد سرد است. همچنین این لوله‌ها در دو نوع روکار و توکار دسته‌بندی می‌شوند.

لوله مبلی چیست؟
پایه تولید لوله‌های مبلی، ورق روغنی است. این لوله توسط روش نورد سرد تولید می‌شود. ضخامت این لوله بسیار کم بوده شامل ورق‌های نازک است. اما دارای مقاومت زیادی است. لوله‌ مبلی به دو دسته لوله سبک بدون درز و لوله سبک درزدار تقسیم می‌شود.

لوله آبرسانی چیست؟
ساده‌ترین و رایج‌ترین لوله‌ها در صنعت ساختمان‌سازی و صنایع دیگر لوله‌های آبرسانی هستند. لوله آبرسانی به منظور انتقال آب از یک نقطه به نقطه دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد و کاربرد اصلی آن در ساختمان‌سازی به منظور انتقال آب است. جنس این لوله‌ها از پلاستیک و یا فولاد است و قطر زیادی نیز دارد.

لوله صنعتی چیست؟
لوله‌های صنعتی از نظر ابعاد با لوله‌های دیگر متفاوت هستند. جنس لوله صنعتی معمولا از فولاد بوده و مقاومت فوق‌العاده ای دارد. این لوله از فولاد کربن بوده و به صورت ورق سیاه درزدار تولید می‎‌شود. به منظور انتقال سیالات، ساخت پل‌های فلزی و خرپا، صنایع پتروشیمی و انتقال مواد از این لوله استفاده می‎شود.

به منظور اطلاع از قیمت لوله‌ها و ثبت خرید به وب سایت آهن118 مراجعه کنید و یا با شماره 02154473 تماس گرفته و با کارشناسان ما در ارتباط باشید.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۲۳:۵۷ توسط:ahan118 موضوع: نظرات (0)