ahan118 ahan118 .

ahan118

قیمت انواع لوله گالوانیزه، مانیسمان و داربستی


از جمله پرکاربردترین لوله ها در صنعت، لوله‌های فولادی هستند. شکل ظاهری لوله‌های فولادی به صورت استوانه ای توخالی است. کاربرد اصلی انواع لوله فولادی انتقال آب و سیالات دیگر از یک نقطه به نقطه دیگر است. در واقع استفاده از لوله‌های فولادی به منظور انتقال مایعات سبب می‎‌شود تا محتوای داخلی از محیط بیرونی در امان بماند و به راحتی عبور کند. هر لوله دارای کاربرد متفاوتی است. انواع لوله‌های فولادی شامل لوله گالوانیزه، مانیسمان، داربستی، صنعتی، گازرسانی، مبلی و آبرسانی است. به منظور اطلاع از قیمت لوله گالوانیزه، مانیسمان و داربستی در آهن 118 با ما همراه باشید.

قیمت لوله گالوانیزه
یکی از انواع لوله‌های فولادی که کاربرد بسیار زیادی دارد، لوله گالوانیزه است. اصلی‌ترین ویژگی این لوله مقاومت عالی آن در برابر خوردگی و فرسایش است. این لوله با 6 متر طول تولید می‌شود و شامل اتصالاتی نظیر کمربند، قفل و برشن است. لوله های گالوانیزه شامل لوله فولادی و آهنی است. قیمت لوله گالوانیزه نیز نسبت به انواع دیگر متفاوت است. چرا که دارای ویژگی‌هایی نظیر ضدزنگ بودن است.

قیمت لوله مانیسمان
لوله های مانیسمان که با نام بدون درز نیز شناخته می‌شوند، لوله‌هایی بسیار محکم و پرکاربرد هستند. از مشخصات این لوله می‌توان به استحکام بسیار بالا و بدون درز بودن آن ها اشاره کرد. در صنایع هسته‌ای، گاز طبیعی، پتروشیمی، کشتی‌سازی و دیگ‌های بخار از این لوله استفاده می‌شود. قیمت لوله مانیسمان نیز بر اساس نوع آن متفاوت است.

قیمت لوله داربستی
لوله داربستی، لوله‌ایست با کاربرد متفاوت. این لوله نسبت به لوله‌های دیگر کاربرد متفاوتی داشته و از آن به منظور جا‌به‌جایی آب استفاده نمی‌شود. از لوله‌های داربستی در زمان ساختمان‌سازی به منظور استقرار کارگران و یا قرار دادن مصالح  و همچنین دسترسی به نقاط بالاتر استفاده می‌شود. لوله‌های داربستی با بست‌های مخصوص به یکدیگر چفت می‌شوند.

به منظور اطلاع از قیمت انواع لوله از طریق تماس با شماره 02154473 و یا مراجعه به وب سایت آهن 118 با ما در ارتباط باشید.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۱۰:۳۷ توسط:ahan118 موضوع: نظرات (0)